به هر مدرسه نمره ای داده می شود که نشان می دهد دانش آموزان آن مدرسه بین پایان مرحله کلیدی دو و پایان مرحله کلیدی چهار چقدر پیشرفت کرده اند، در مقایسه با دانش آموزانی که در سراسر دبستان انگلستان در پایان مرحله کلیدی دو نتایج مشابهی کسب کردند.

نمره بالای صفر به این معنی است که دانش آموزان به طور متوسط پیشرفت بیشتری داشته اند، در حالی که نمره زیر صفر به معنای پیشرفت کمتر دانش آموزان است.

طبق DfE، نمره پیشرفت منفی به این معنی نیست که دانش آموزان انگلستان  پیشرفتی نداشته اند یا مدرسه شکست خورده است، بلکه به این معنی است که دانش آموزان مدرسه نسبت به سایر دانش آموزان در سراسر انگلیس با نتایج مشابه در پایان مرحله کلیدی پیشرفت کمتری داشته اند. دو

https://iraneuropeschool.org/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%b3-%d8%ba%db%8c%d8%b1-%d8%af%d9%88%d9%84%d8%aa%db%8c-%d9%be%d8%b3%d8%b1%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

خیلی بالاتر از حد متوسط

مدرسه گرامر تاونلی: 0.69

Bexley Grammar School: 0.62

Beths Grammar School: 0.62

مدرسه کاتولیک سنت کاترین: 0.57

Chislehurst and Sidcup Grammar School: 0.46

آکادمی هریس گارارد: 0.27

 
میانگین

هریس آکادمی فالوود: 0.17

Haberdashers’ Crayford Academy: 0.04

مدرسه کلیو پارک: -0.07

آکادمی Bexleyheath: -0.08

مدرسه دخترانه Blackfen: -0.1

مدرسه پسرانه کاتولیک سنت کلمبیا: -0.17

 
زیر میانگین

مدرسه هرستمر: -0.32

 
خیلی کمتر از حد متوسط

مدرسه کلیسای ترینیتی انگلستان، بلودر: -0.66

مدرسه ولینگ: -0.97

مدرسه شاه هنری: -1.11

مدارس متوسطه دیگری در Bexley وجود دارد که در این لیست قرار ندارند.

DfE گفت: "ما داده های Progress 8 را برای مدارس مستقل و مدارس ویژه مستقل، یا تفکیک دانش آموزان محروم و سایر دانش آموزان برای مدارس مستقل، مدارس ویژه مستقل و مدارس ویژه غیرقابل نگهداری منتشر نمی کنیم."

بهترین و بدترین مدارس متوسطه بیکسلی توسط دولت نامگذاری شده است

مدرسه ,دانش ,آموزان ,مدارس ,پیشرفت ,نمره ,دانش آموزان ,مرحله کلیدی ,پایان مرحله ,grammar school ,مدارس ویژه ,پایان مرحله کلیدی
مشخصات
آخرین جستجو ها